Az új megoldásról Bazsó Gergely marketing vezetővel beszélgettünk
Áprilisban indult a Jola új szolgáltatása, a „Skype boltos”, melynek keretében minden termékcsoport termékmenedzsere online videokapcsolattal áll rendelkezésre az érdeklődők számára.
Ennek kapcsán beszélgettünk a marketing vezetővel.
Honnan az ötlet?
- Őszintén szólva az ötlet több mint 5 éves, az elmúlt időszakban azonban nem volt rá kapacitásunk, lehetőségünk kialakítani, hiszen szakértőink folyamatos terhelés alatt voltak. A jelen helyzet azonban ad némi lehetőséget kollégáinknak arra, hogy online, de mégis személyesen is tanácsokat adhassanak.
Hogyan működik?
- A Skype-kapcsolat ma már talán nem újdonság a számítógépet használók körében. Weboldalainkon létrehoztunk olyan aloldalakat, ahol egyrészt egyenesen hívhatják kollégánkat, másfelől -akinek nem lenne Skype kapcsolata- az egyszerűen telepítheti is ezt a programot számítógépére.
Minden termékcsoport?
- Igen. Termékmenedzsereink egy-egy terület tökéletes ismerői, akik készséggel állnak rendelkezésre hétköznap 14-17 óra között. Amennyiben úgy látjuk indokoltnak, természetesen ezen az időszakon igyekszünk bővíteni.
Milyen a fogadtatása a megoldásnak?
- Nyilván még ismerkedünk a helyzettel, de a visszajelzések egyértelműek: kell egy arc, egy hang, egy ember, akivel meg tudjuk beszélni a dolgainkat. Nyilván mi építőipari szakemberek vagyunk, de talán az sem elhanyagolható, hogy egy kicsit talán tudunk beszélgetni. Hiányoznak a vásárlóink – emberi oldalról is. És úgy látjuk, ezzel sokan vannak így. Nagyon remélem, hogy hamarosan nem lesz szükség erre a csatornára.
Megrendelésre is van lehetőség?
- Egyelőre nincs, ez nem webshop, csak szaktanácsadás, ami nem helyettesíti, csak megelőzi, támogatja az üzletbeli egyeztetést, megrendelést.
Kik várják a hívást?
- Egytől egyik nagyszerű és tapasztalt kollégák. Ajánlom őket szeretettel.