A „JOLA-történet”

 Cégünk, a Jola Csoport nyílászárók (bejárati és beltéri ajtók, ablakok, redőnyök, párkányok), parketták, laminált padlók, garázskapuk, valamint hőszigetelési rendszerek forgalmazásával, és részben gyártásával foglalkozik. 

 

 

A Jola Csoport a Parketta Diszkont láncból nőtte ki magát – ami 2002-ben alakult, majd fejlődött országos bolthálózattá. Termékkínálatunk bővülése megkövetelte a márkanév megváltoztatását – így született meg a 100% magyar tulajdonban lévő JOLA. Országosan mára 40 bolttal rendelkezünk, ezzel a hasonló profilú cégek között büszkén mondhatjuk, hogy piacvezetők vagyunk.

Alapításunkkor az elsődleges cél egy kiváló ár-értékű, megbízható és fejlődésre nyitott kereskedés üzemeltetése volt, aminek kezdeti sikerei már előre jelezték: igény lesz erre más városokban is. Sopronból kiindulva évről évre, több hullámban, gazdasági válságokon keresztül is folyamatosan fejlődtünk, bővültünk.

Mára elértük az országos hálózat több-kevésbé véglegesnek mondható méretét, üzleti célunk elsősorban ennek a hálózatnak a stabil, megbízható üzemeltetése, a folyamatos innováció, szépítés, belső fejlődés.

 

Építőipari kereskedelmi hálózatunk testvérágazata szállodák és éttermek üzemeltetésével foglalkozik

Vas megyétől Békés megyéig, 2016 óta töretlen fejlődéssel és bővüléssel. 

 


Cégünk – méretéből, beszállítói kapcsolataiból és logisztikai képességeiből kifolyólag – meghatározó és iránymutató résztvevője a piacnak.

 

Miért fontos a piaci pozíciónk vásárlóinknak és partnereinknek?

Beszállítóink tudják, hogy alapozhatják ránk a működésüket, stabil és jó partner vagyunk számukra! Elvárásunk azonban, hogy magas minőség folyamatos teljesítése mellett olyan kedvező árat kapjunk tőlük, melyet közvetíthetünk vásárlóink megelégedésére.

Üzletpolitikánk döntően a lakossági kiszolgálásra épül, ezért igyekszünk kisebb-nagyobb boltokkal jelen lenni regionálisan is, azonban közben természetesen jelen vagyunk nagyobb céges, intézményi és önkormányzati projektekben is, hiszen erőforrásaink ezt megengedik.

Üzleteinkben elsősorban a középkategória termékeit találja meg, annak aljától tetejéig azonban igen széles a paletta. Célközönségünk alapvetően a magyar átlagember. Silány minőségű termékekkel, hányaveti szolgáltatásokkal, vagy inkorrekt akciókkal nem célunk rombolni az általunk képviselt értékeket.

Szakembereinket megbecsüljük, legyen az beépítő, üzletvezető, irodista, vagy főkönyvelő. Fontos láncszemei a gépezetnek, magas szakmai követelményeket támasztunk (és támogatunk képzéseinkkel), de emellett legalább olyan fontos, hogy kollégáinkat emberi oldalról is úgy igyekszünk kiválasztani, hogy egy család lehessünk, az egészséges sokszínűség mellett egy alapértéket kövessünk: a tisztességes kereskedelem alapelvét!

Ez az elv határozza meg az árpolitikánkat is! 

Mi nem jól akarunk keresni egy üzleten, hanem eleve jó üzletet akarunk kötni.

Mi a különbség?

Az, hogy a jó üzlet során mind a vevő, mind a kereskedő jól jár, tudja, hogy egy következő alkalommal is számíthat a másikra, megbízhat benne.

 

 

Örülünk, hogy bemutatkozhattunk, szeretettel várjuk üzleteinkben!

 

Rapport Tamás
alapító tulajdonos

jola-logo